• 2012-02-09
    autor: magdadaniel blog budowlany - wyślij wiadomość 2012-02-09 | 19:27:36
  • mojabudowa.pl - blog budowlany
  • mojabudowa.pl - blog budowlany
  • mojabudowa.pl - blog budowlany
  • mojabudowa.pl - blog budowlany
  • mojabudowa.pl - blog budowlany
  • Sporo czasu to trwało, ale doczekaliśmy się wreszcie garderoby . Prace wykonał ten sam stolarz, który robił nam schody. A to efekt jego pracy. wieszaczek na spodnie, zakupiony w Ikei - polecam sprawdza się super Oczywiście podział garderoby równy, czyli moje 3/4, a Daniela 1/4
    autor: ninusia19  dodano: 2012-02-09 | 19:45:11
    No oczywiscie że podział bardzo równy:)))u nas tez jakos tak równo sie podzieliło:)))
    autor: opalekdziny  dodano: 2012-02-09 | 20:08:05
    Świetna ta garderoba, podział być musi cha cha...
    autor: romanosie  dodano: 2012-02-09 | 20:11:50
    Podział najbardziej słuszny z możliwych! :D Widać, że garderoba przemyślana w każdym calu!
    autor: wlasneniebo  dodano: 2012-02-09 | 23:14:59
    Cześć słońce :)

    Cieszę się że wróciłaś, zaglądałam i z rozczarowaniem zamykałam stronę a dzisiaj taaaka niespodzianka mogę spać spokojnie :)
    autor: nasza-lilia2  dodano: 2012-02-09 | 23:44:09
    no to teraz tylko włożyć ciuszki i się stroić :D:D:D
    autor: bena-marcin  dodano: 2012-02-10 | 08:41:27
    Garderoba wypasiona a podział jak najbardziej sprawiedliwy !
    autor: gabrysia  dodano: 2012-02-10 | 09:10:22
    Chyba byłam blisko Ciebie niedawno, bo u męża w Bełchatowie :)) Ten stolarz jest rewelacyjny, szkoda,że tak daleko mam do niego ale wpis dałam do ulubionych,żeby skorzystać jak przyjdzie pora u mnie urządzać garderoby:))
    autor: kahna  dodano: 2012-02-10 | 09:21:05
    no podział godny "Siary" (z Kilera): "1 sztaba Twoja, 3 moje :)))
    garderoba bardzo fajna. i chyba u Nas dorobimy jedną półkę taka jak Wasza :) bo mam pustą ściane na którą drzwi się otwierają i bałam się że ograniczą mi drzwi i swobodę ale u widze że jest OK
    autor: edytairadek  dodano: 2012-02-10 | 14:19:19
    hehe podział oczywiście całkiem normalny :))Bardzo ładna garderoba:))pozdrawiam
    autor: paticinek  dodano: 2012-02-10 | 16:50:59
    ale super garderoba.. przed nami to wszystko... ale walczymy dzielnie i zbieramy kasiore :)
    autor: romka  dodano: 2012-02-10 | 22:56:42
    choć raz w życiu jakieś rozsądne proporcje!!!!! :))))))
    zazdraszczam tej garderoby...... cholera jak już od pół roku na pudełkach ubrania składam..... no ale zamiast zrobic garedrobe kupiłam nowy aparat i znów przez kolejne pół roku będę na kupki układać!!!! :))))
    autor: kasiaros  dodano: 2012-02-13 | 15:30:01
    Bardzo podoba mi się wieszak na spodnie - praktyczny! Podział natomiast sprawiedliwy :D
    autor: ancia9  dodano: 2012-02-17 | 00:02:20
    No ba podział jak trza hhahaha:)
    Ale tak musi być w tej kwesti:)
    Madziu super garderoba:))
    autor: krolik  dodano: 2012-02-21 | 21:04:32
    witam
    jestem teraz na etapie robienia elektryki i mam problem z umiejscowieniem telewizora w salonie, nie mam pomysłu gdzie go powiesić :-( poproszę o podpowiedz
    autor: medyczek3  dodano: 2012-02-24 | 16:24:32
    piękna ta garderoba, na pewno będzie praktyczna
    Tytuł: ninusia19
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-03-04 | 22:14:23
    podział jak najbardziej sprawiedliwy :) wszyscy wszystko ładnie pomieścili :)
    Tytuł: opalekdziny
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-03-04 | 22:14:46
    :)
    Tytuł: romanosie
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-03-04 | 22:15:54
    Sylwuś trzeba wykorzystać pomieszczenie na maksa :) Bo ja nie wiem w ogole jak to sie stało, ale ciuszkow mi się troszke nazbierało :)
    Tytuł: wlasneniebo
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-03-04 | 22:17:16
    Buzka :)

    Jak to w zyciu cos sie zaczyna a cos konczy.
    Kochana wszystkiego dobrego Wam zycze, trzymajcie sie cieplusio i zycze Wam samych radosnych chwil w Waszym gniazdku :)
    Tytuł: nasza lila
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-03-04 | 22:17:37
    oj tak :)
    Tytuł: bena-marcin
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-03-04 | 22:18:06
    hi hi dziękuję ślicznie :)
    Tytuł: gabrysia
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-03-04 | 22:19:12
    hi hi to rzeczywiscie nie daleko :)
    Oj tam stolarz jak najbardziej godny polecenia. Jestem z niego mega zadowolona :)
    Tytuł: kahna
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-03-04 | 22:20:24
    tez sie balam, ze bedzie "naćkane", ale ogolenie bardzo fajnie wyszło i jestem zadowolona :)
    Takze papuguj :)
    Tytuł: edytairadek
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-03-04 | 22:20:49
    dziekuje slicznie :)
    Tytuł: paticinek
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-03-04 | 22:21:32
    wiadomo, sa rzeczy wazne i wazniejsze :)
    Tytuł: romka
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-03-04 | 22:23:42
    Sylwus, nic mi nawet nie mow o pudlach, my ponad rok czasu od wprowadzenia dopiero mamy garderobe, a tak musielismy sie zmiescic w jednej szafie, ktora w pewnym momencie nie chciala sie juz domykać :)

    Hihi a no wiesz ze sa rzeczy wazne i wazniejsze :) Aparat aparatem, ale jakie cudne fotki bedziesz miala .. :)
    autor: virion  dodano: 2012-03-06 | 22:08:08
    hahaha! skąd ja znam taki podział! :))) swojemu małżowi tez zapowiedziałam, ze w nowej szafie nie dostanie wiecej jak 30% :)))
    autor: virion  dodano: 2012-03-06 | 22:08:44
    ach, zapomniałam dodać, że garderoba bardzo mi sie podoba, a ikea ma kilka ciekawych rozwiązań :)
    Tytuł: asiula
    autor: asiula  dodano: 2012-05-22 | 23:02:25
    Witam, gratuluję pięknego domku. Bardzo prosiłabym o podanie jaką blachodachówką kryliście dach i ile kosztował Was cały dach. Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź.
    autor: nicolka2004  dodano: 2012-10-17 | 14:00:55
    To dokładnie tak jak w dowcipie ,, Pani na matematyce tłumaczy dzieciom, że jeśli mówimy o połówkach to znaczy - połowa i połowa = całość. Jednak na koniec lekcji gdy spojrzała na klasę rzekła: Co ja wam będę tłumaczyć i tak większa połowa nie zrozumie"
    autor: viva1313  dodano: 2012-12-28 | 11:20:10
    REWELACJA!!!!!!!!!!!!!! ;D
    autor: docia7100  dodano: 2013-01-18 | 01:05:01
    no wiadomo wezne kiedys przykład i tez sie tak podziele
    autor: leonard  dodano: 2013-02-15 | 08:39:12
    bardzo pomysłowe wykonanie.
    zgrabnie wyszło :)
    Tytuł: dzrwi wew
    autor: iwonkaasz  dodano: 2013-03-21 | 20:15:38
    witam
    czy mogliby Państwo zdradzić jakiej firmy maja drzwi wewnętrzne
    z góry dziekuje za odp
    autor: klimatyzacja  dodano: 2013-03-26 | 15:22:51
    Świetna garderoba. My też mamy dużo gadżetów z IKEA.
    Tytuł: pomysłowe
    Odpowiedź do klimatyzacja
    autor: adam_jot  dodano: 2013-12-30 | 23:07:36
    mają bardzo pomysłowe rozwiązania, dzięki czemu znajduje się sporo powierzchni dodatkowej. Ja co prawda buduję według innego projektu zupełnie, bo zamierzam się załapać na dopłąty do domu. zaintereswoanyhm podaję linka:
    http://www.domdlaciebie.com.pl/mieszkanie-dla-mlodych,623.html
    Tytuł: rzygam tęczą
    Odpowiedź do adam_jot
    autor: bubu2000  dodano: 2014-04-17 | 22:34:13
    jw.
    autor: shikutka  dodano: 3 miesiące temu
    oooooo rewelacja!! wygląda na bardzo funkcjonalną
  • 2012-02-08
    autor: magdadaniel blog budowlany - wyślij wiadomość 2012-02-08 | 11:40:33
  • Sporo czasu upłynęło od mojego ostatniego wpisu. Na początku chciałabym podziękować wszystkim za pamięć. Pomimo tego, że na jakiś czas „opuściłam” bloga to nie zapomnieliście o nas za co serdecznie dziękujemy. Dostałam całe mnóstwo @ od Was – obiecuje będę sukcesywnie na nie odpisywać – tylko troszkę to potrwa J, bo naprawdę jest tego sporo J. Co u nas ? Poza tym, że kończymy nasz domek to życie wywróciło nam się do góry nogami, oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Od lipca jest z nami mały inwestor. NASZ FILIPEK . Fotki wolną chwilą wrzucę na bloga, ale jak wie każda mama przy takim małym brzdącu jest mało czasu na cokolwiek, tym bardziej, że Filip jest bardzo żywotny Wieczorem postaram się skrobnąć coś więcej, a teraz zmykam do Junior zaczyna się przebudzać. I oczywiście zaczne nadrabiać zaległości na Waszych blogach Buziaki dla Was Kochani :*
    Tytuł: coś mi nie grało;)
    autor: cypiseknaszdomek  dodano: 2012-02-08 | 11:56:16
    czytam wpis , nawet 2 razy hihi i myslę sobie "kurcze jak to dawno was nie było skoro wczoraj ogladałam waszą łazienkę "hihi , a już wiem , pomyliłam blog z martadaniel oni też budują Opałka:)gratulacje z powiększenia rodzinki , niech Filipek zdrowo rośnie:) **
    autor: marta.lukasz  dodano: 2012-02-08 | 12:22:29
    super że wróciłaś:) czekamy na relacje:)
    autor: szyszunia28  dodano: 2012-02-08 | 12:27:20
    No powitać! powitać!!!! ładnie nam kazałaś poczekać na siebie :)))) Cieszę się, że w końcu dałaś znak życia, bo wielu z nas się już zaczęło niepokoić czy wszystko w porządku z Waszym zdrówkiem :)*
    autor: galatea  dodano: 2012-02-08 | 12:33:35
    pozdrowienia dla Filipka i rodziców ;-) wrzucajcie dużo zdjęć, na pewno u Was spore zmiany ...
    autor: bena-marcin  dodano: 2012-02-08 | 13:12:05
    Jezu Maria :) Magda gdzie Ty się podziwałas ??? Wielkie gratulacje dla rodziców i dużo szczęścia dla Filipka. Cieszę się, ze jestes !!!!
    autor: kahna  dodano: 2012-02-08 | 13:36:36
    gratulacje Synia!!!! ale oczy mi wyszły dzis jak zobaczyłam Twój wpis. pisz pisz jak sie mieszka i wogole
    autor: kasiaros  dodano: 2012-02-08 | 13:59:18
    Madziula, ze zdziwieniem przecierałam oczy, gdy zobaczyłam Twój komentarz u mnie na blogu!!!!!!!!!!! Myślałam na początku, że to od Martadaniel, he, he ;) Kochana, ja też myślałam, że coś się stało i dlatego się nie odzywasz, ale na szczęście wszystko jest w porządku i do nas wróciłaś - nawet nie wiesz, jak się cieszę, bo ze "starej" ekipy niewiele nas już zostało :) Mamy za to też wiele nowych superblogów - oj, masz wiele do nadrobienia :D
    Kochana Madziu, gratuluję Filipka i z całego serduszka ściskam maleństwo :)
    Buziaki i czekam na foty!!!
    autor: ancia9  dodano: 2012-02-08 | 14:18:35
    Witamy , witamy jak miło Madziu ,że się odezwałaś , cieszę się ,że u Was wszystko dobrze-gratulacje z narodzin Filipka:))Trzymaj się cieplutko :))
    autor: lenka  dodano: 2012-02-08 | 15:32:04
    Jak to miło widzieć powroty...
    autor: draumar  dodano: 2012-02-08 | 15:36:50
    Madziu nawet nie wiesz jak mnie ucieszył twój post! Cieszę się że u was wszystko dobrze:) GRATULUJE SYNKA!!!!!
    autor: gabrysia  dodano: 2012-02-08 | 18:08:14
    Kochanie no nareszcie się odezwałaś. Najważniejsze,że wszystko jest u Was ok:)) Oj tak dziecko dużo zmienia w naszym życiu i praktycznie wszystko kręci się w okół niego:)) Życzę zdrówka dla Was kochani:)
    Tytuł: MAGDUCHA
    autor: romka  dodano: 2012-02-08 | 19:35:26
    rozbójniku jeden, jak ja sie moglam martwic....juz zaczynalam myslec, ze cos złego sie stało!!!
    nareszczcie!!!babo jago, zeby pol malenskiej wiadomosci nie skrobnac!!!!

    czekam na foto nie ukrywam, ze Filip interesuje mnie najbardziej!!!!!
    Jajku Magdus jak sie ciesze ze wrocilas!!!
    autor: opalekdziny  dodano: 2012-02-08 | 22:01:15
    Miło znowu Ciebie "usłyszeć", całuski dla Filipa ...
    Tytuł: cypiseknaszdomek
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-02-08 | 22:05:30
    Hihi, a no właśnie to tak jest jak nicki są podobne.
    Dziękujemy ślicznie i pozdrawiamy :)
    Tytuł: martalukasz
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-02-08 | 22:05:57
    będą relacje będą :)
    Tytuł: szyszunia28
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-02-08 | 22:07:12
    oj tam oj tam, wcale nie tak długo ;p, przynajmniej mi się tak wydaje, albo tak szybko leci mi czas :)
    U nas wszystko w porządeczku :)
    Tytuł: galatea
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-02-08 | 22:07:52
    dziękujemy ślicznie.
    Dużo dużo się dzieje, fotki wolną chwilą :)
    Tytuł: bena-marcin
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-02-08 | 22:09:04
    hi hi a wiesz troche tu troch tam i czas sporo upłyneło ale już jestem i teraz długa droga przede mna w nadrabianiu blogow .. czytania a czytania mam :)
    Tytuł: kahna
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-02-08 | 22:09:56
    hi hi a no widzisz to taka niespodzianka dzisiaj była, juz od paru dni się zamierzałam z wpisem i jakoś dzisiaj się wreszcie ogarnęlam :)
    Tytuł: Kasiulek
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-02-08 | 22:11:54
    hi hi chyba lekkie zaskoczenie było u paru osób jak zostawiłam swoj slad na blogach :), ale to dobrze, bo pozytyne zaskoczenie to dobre zaskoczenie :).
    U nas wszystko w porzadku, mamy sie dobrze, ciesze sie ze u was tez jest okey (z grubsza juz poczytalam :) ).
    Fotusie zaraz jakieś wrzuce :)
    Tytuł: ancia
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-02-08 | 22:13:47
    dziękujemy ślicznie
    Tytuł: lenka
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-02-08 | 22:14:33
    :)
    Tytuł: draumar
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-02-08 | 22:15:05
    dziękuję ślicznie :)
    Tytuł: gabrysia
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-02-08 | 22:16:38
    hihi no wreszcie się zebrałam. Oj ta bardzo dużo zmienia dzidzia w życiu :)
    Tytuł: romka
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-02-08 | 22:18:46
    no tak, ja tu wracam z sercem na dloni a tu takie "powitanie" ... co ja się z Tobą mam :) Sylwuś nic a nic się nie zmieniłaś .. i bardzo dobrze :) a mnie jest za co opierniczac, b moglam sie wczesniej ogarnac .. ale sama rozumiesz ... na swoje usprawiedliwenie mam to, że zajrzałam na Twojego bloga .. i pomysł suszonych pomaranczy jest superowy ... ooo :) To co wybaczysz mi ? :D:D:D:D:D :)
    Tytuł: opalekdziny
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-02-08 | 22:19:10
    dziekuje, a synka ucałuje :)
    autor: romanosie  dodano: 2012-02-08 | 22:20:36
    Wreszcie! Wreszcie jesteś z powrotem! Ładnie to tak długo kazać na siebie czekać? Martwiłam się, czy wszystko w porządku, ale teraz widzę, że w jak najlepszym - i niezmiernie mnie to cieszy!!! :D

    Serdecznie gratuluję Synka!!! :D Z niecierpliwością czekam na fotki! I spieszę donieść uprzejmie, że... nasze Maleństwo pojawi się u nas w sierpniu!!!

    Madzia! Nawet nie wiesz, jaką radość mi sprawiłaś! A właśnie dziś byłam w Łowiczu i nawet zastanawiałam się, co też u Ciebie słychać! :D
    autor: romka  dodano: 2012-02-08 | 23:29:11
    oj wiesz że to był opiernicz 'na niby' :))
    tęskniłam za Tobą mocno!!!
    Tytuł: romanosie
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-02-09 | 07:42:27
    Sylwuś moje gratualcje :):):):):):) Hihi a mówiłam w zeszłym roku, że będzie tak jak u nas - wprowadzicie się i zaraz będziesz w ciąży. Haha chyba zmienie zawód na wróżka :)

    Buziole
    Tytuł: romka
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-02-09 | 07:43:04
    wiem wiem :)
    Ja za Tobą też :)
    autor: edytairadek  dodano: 2012-02-09 | 16:45:52
    Witamy ponownie,i buziaki dla Synia:))pozdrowionka
    Tytuł: edytairadek
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-02-09 | 19:28:31
    dziękujemy ślicznie :)
    autor: paticinek  dodano: 2012-02-10 | 16:49:46
    Gratuluje SYNA!!! :) Ale u Was teraz wielka radośc :) Syn, dom :):) super!!
    autor: virion  dodano: 2012-03-06 | 22:11:24
    witajcie ponownie juz w trójke!!! bardzo sie ciesze, że wszystko w porzadku. czekam na fotki Juniora :)
    Tytuł: DLA LUBIĄCYCH ZABAWE
    autor: vivien  dodano: 2013-04-05 | 15:53:59
    Witam po zapisaniu się wysyłają darmowy katalog z mini domkiem do sklejenia

    http://bezbik10min.ebrokerpartner.pl/short/jf00
  • 2011-05-11
    autor: magdadaniel blog budowlany - wyślij wiadomość 2011-05-11 | 10:25:27
  • Postanowiliśmy z innego źródła kupić ekogroszek w tym roku. Wzięliśmy na próbę kilka worków. Piec u nas chodzi, żebyśmy mieli ciepłą wodę (bardziej się opłaca niż jakby był włączony bojler). Cały zasobnik starcza nam na 1,5 miesiąca teraz. Ekogorszek bardzo ładnie się spala, ale jest problem, temp na piecu skacze do 70 st. Jest już przykręcony na maksa piec. A woda to jest gorąca Czy ktoś wie o co chodzi ?
    autor: virion  dodano: 2011-05-11 | 12:05:09
    uuu, nie pomoge. mamy gaz.
    autor: domi-jacek  dodano: 2011-05-11 | 20:57:04
    ooo, to temat dla mnie na czasie, bo u nas piec zostanie podlaczony w przyszlym tyg!!! i tez si eobawiam takich niespodzianek. Pewnie spedze cala noc na studiowaniu instrukcji od dechy do dechy. Jak dowiecie sie jaka przyczyna to pisz koniecznie!!!
    autor: zojalux  dodano: 2011-05-12 | 06:51:26
    a teraz ogrzewacie tez dom czy tylko na wodę? Bo jeśli na wodę to ciepło nie ma gdzie ujść i może dlatego taka wysoka temperatura.
    autor: joannapawel  dodano: 2011-05-13 | 16:50:47
    Jezeli ogrzewacie tylko wode, to dlatego temp jest taka wysoka.
    Tak jak napisal zojalux :)
    Tytuł: Madzius
    autor: edyskas  dodano: 2011-05-15 | 19:09:35
    u nas waha sie miedzy 65 a 70 ... w stabudzie powiedzieli ze tak ma byc:) a temp wody tez mamy solidną;)
    autor: romka  dodano: 2011-05-17 | 17:50:27
    Madzik witaj w klubie u nas tak samo i czasem woda taka że można się poparzyć :))) ale chyba tak ma być, a ja się cieszę że ta woda taka - nie cierpię zimnej :)))))
    autor: miszek  dodano: 2011-05-20 | 10:41:50
    zasobnik w lato wystarcza na 1,5 miesiąca?? To ile worków ekogroszku wejdzie do takiego zasobnika?
    autor: draumar  dodano: 2011-05-20 | 12:24:32
    oj jeszcze nie jestem w temacie wiec nie pomoge :(
    Madziu jak sie czujemy długo ciebie tu nie ma.
    autor: miszek  dodano: 2011-05-20 | 13:32:18
    ale poważnie, zasypany zasobnik mniej więcej standardowy starcza na 1.5 MIESIACA podgrzewania ciepłej wody?????
    autor: romanosie  dodano: 2011-05-23 | 13:54:05
    Hej, hej! Magdzia! Co tak cicho u Ciebie?
    autor: gabrysia  dodano: 2011-05-26 | 14:59:47
    Madzieńko czyżby dzidziuś przyszedł na świat,że Ciebie tutaj nie ma tyle czasu????
    autor: kasiaros  dodano: 2011-05-27 | 09:38:42
    Madziula, a co tam u Ciebie????
    autor: bomaj  dodano: 2011-05-28 | 00:22:05
    Ale, tu cisza:)))Ja też myślę, że dzidziuś przyszedł już na świat.
    Tytuł: schody
    autor: dąbrówka  dodano: 2011-05-31 | 21:54:13
    witam, mam pytanko odnośnie schodów, a konkretnie oświetlenia w podstopniach. Czy można wiedzieć co to za rodzaj oświetlenia by wytłumaczyć elektrykowi oraz jak są zamocowane - schowane w podstopniu by nie były widoczne z parteru.
    autor: szyszunia28  dodano: 2011-06-07 | 20:04:04
    No właśnie Madzia, ja mam podobne pytanko co Gabi...rodzinka już się powiększyła????? jeśli tak pokaż Nowego Inwestorka i miłośnika bloga!!!! pliiiiiiiiiiis!!!!!
    Tytuł: lepiej późno niż wcale:)
    autor: retro000ula  dodano: 2011-06-14 | 21:38:13
    trochę chyba spóxniona ta odpowiedź,ale...
    zapytałam mojego instalatora co może być powodem tej wysokiej temp. na piecu. Tak jak pisały poprzedniczki,ciepło nie ma gdzie ujść. W moim piecu jest funkcja lato/zima-sprawdź czy w Waszym macie takie opcje. Zima oznacza grzanie wody i c.o. a lato wiadomo tylko grzanie wody.
    Mam nadzieję,że odpowiedź się przydała:)
    Pozdrawiam:)
    autor: virion  dodano: 2011-06-29 | 11:22:20
    ależ tu cicho! nie wierze, ze nic sie u Was nie dzieje :) pozdrowionka!!!
    autor: draumar  dodano: 2011-07-01 | 22:41:40
    No ja tu długo nie zaglądałam ale ty jeszcze dłużej. :)))))
    autor: kasiaros  dodano: 2011-07-04 | 13:59:14
    Puk, puk!!! Zapomniałaś o swojej blogowej rodzince, Madziula? Czekamy na Was!!!!
    autor: gabrysia  dodano: 2011-07-21 | 20:02:38
    Madziu strasznie się niepokoję ,że coś złego się dzieje , napisz proszę chociaż kilka słów,że jest wszystko OK,tylko czasu nie masz przez swoje szczęście:))
    autor: katasza  dodano: 2011-08-24 | 13:30:51
    oj, lepiej ciepła niż zimna ;))
    autor: ciesielczaki  dodano: 2011-10-19 | 10:24:43
    Co do pieca to niestety nie pomogę bo go jeszcze nie mamy :-(

    Ale muszę napisać że domek piękny, tyle już zrobione i tak ładnie :-)

    Nam beda za parę dni rozkładać dachówkę, także trochę nam do Was brakuje ;-)
    autor: kasiaros  dodano: 2011-10-28 | 01:01:58
    Chcę, żebyś wiedziała, że cały czas zaglądam i ... czekam na Ciebie ;)
    autor: gabrysia  dodano: 2011-11-09 | 09:53:01
    Madziu proszę, napisz co tam u Was, przynajmniej będę wiedzieć, że wszystko jest OK :)))
    Tytuł: Madzik!!
    autor: edyskas  dodano: 2011-11-23 | 10:25:34
    Nie odpisujesz na maile ... nie dodajesz notek .. napisz jak tam dzidzius i jak sie macie :** Daj jakiś znak:)
    autor: romanosie  dodano: 2011-12-02 | 13:41:32
    Magdunia! Wiedz, że zaglądam do Ciebie... Często... Dziś zostawię kilka buziaków :* :* :*
    autor: kasiaros  dodano: 2011-12-13 | 01:08:42
    Długo już Ciebie nie ma..........
    Tytuł: hej hej
    autor: edyskas  dodano: 2011-12-25 | 13:41:35
    Wszystkiego serdecznego i dobrego Madziu dla całej rodzinki:**
    Edzia z chłopakami:)
    Tytuł: piwnica
    autor: ola.krystian  dodano: 2012-02-05 | 00:38:07
    Witamy wszystkich;)mam pytanie czy jest ktos kto ma podpiwniczonego opałka?mamy juz dzialke,zakupilismy projekt i jestesmy na etapie zalatwiania papierow,caly czas sie zastanawiamy nad podpiwniczeniem domu,wydaje nam sie ze w projekcie brakmiejsca napralnie i suszarnie, pozdrawiamy wszystkich i prosimy o pomoc
    Tytuł: magdadaniel
    autor: magdadaniel  dodano: 2012-02-08 | 11:42:11
    witam po mega długiej przerwie.
    dziekuje wszytskim za pamiec. W miare mozliwosci czasowych bede Was odwiedzac , nadrabiac zleglosci i odpisywac na @ i komentarze :)
    Buzka dla Was :*
  • 2011-05-05
    autor: magdadaniel blog budowlany - wyślij wiadomość 2011-05-05 | 12:53:44
  • mojabudowa.pl - blog budowlany
  • mojabudowa.pl - blog budowlany
  • mojabudowa.pl - blog budowlany
  • mojabudowa.pl - blog budowlany
  • mojabudowa.pl - blog budowlany
  • Temat balustarady został zakończony. Wrzucam fotusie niestety Panowie nie wygięli (na zakończeniu pochwytu) drewna tak jak chciałam, ale rabatu jaki nam w zamian za to udzielili był satysfakcjonujący- więc zostaje tak jak jest efekt końcowy - zadowalający Ekipa godna polecenia - jeżli chodzi o wykonanie pracy.
    autor: opalek-podlasie  dodano: 2011-05-05 | 13:14:12
    gratulacje! bardzo ładnie! :)
    autor: kasiaczarek  dodano: 2011-05-05 | 13:21:55
    Rewelacja!! piękne schody,balustrady i to podświetlenie-bosko!:))
    autor: baczki  dodano: 2011-05-05 | 13:36:18
    bosko!! A skąd dokładnie ekipa? podajcie namiary:)) wykonują prace na terenie całego mazowsza??
    autor: paulaigregor  dodano: 2011-05-05 | 13:40:48
    Madziu rewelacyjna ta wasza balustrada:) bardzo mi się podoba:)very gustownie:)
    Tytuł: :)
    autor: naszabudowa.pl  dodano: 2011-05-05 | 13:47:47
    świetnie, podoba nam się pozdrawiamy
    Tytuł: agaimietek
    autor: agaimietek  dodano: 2011-05-05 | 13:48:04
    piękne schody i balustrady. ile was wyniosły?
    i z czego sa?
    Tytuł: agaimietek
    autor: agaimietek  dodano: 2011-05-05 | 13:49:49
    a i czego jest ta scianka zrobiona przy schodach?
    autor: marks  dodano: 2011-05-05 | 14:04:11
    Schody wyszły pięknie, rewelacja, jeszcze to oświetlenie - super. Wiem, że jest zdjęcie, ale jeszcze dopytam, żeby mieć 100% pewność...czyli deska schodowa nachodzi na podłogę na piętrze i przez to jest nieco wyżej?
    autor: galatea  dodano: 2011-05-05 | 14:19:02
    cudownie !!!! nie mogę się napatrzeć ;-)
    autor: bena-marcin  dodano: 2011-05-05 | 14:46:06
    Efekt zadowalający ????? Kobieto wygląda kapitalnie !!!!
    autor: ancia9  dodano: 2011-05-05 | 17:33:58
    Po prostu bajkowo-rewelka))
    Tytuł: REWELACYJNE
    autor: gwiazdkowicze  dodano: 2011-05-05 | 18:33:36
    Macie te schody,barierkę,oświetlenie!!! Pięknie naprawdę się prezentują.:)
    autor: zojalux  dodano: 2011-05-05 | 19:30:06
    No no no. Schody się elegancko prezentują.
    autor: rysiowa  dodano: 2011-05-05 | 21:07:35
    Bardzo ładne wyszły!!!
    autor: virion  dodano: 2011-05-05 | 21:14:35
    pięknie!!! bardzo mi sie podobaja i schody i porecz! super efekt!!!
    autor: romka  dodano: 2011-05-06 | 09:14:47
    aleście wspólnymi siłami odwalili kawał dobrej roboty!!!!
    ... no i te światełka!!! .... cudnie!!!
    autor: gabrysia  dodano: 2011-05-06 | 09:24:38
    Powiem tylko tyle:WOW!!!!! Nie no jeszcze muszę napisać ,że wyszły schody rewelacyjnie, wspaniale, baaardzo mi się podobają:)))
    autor: asia-jarek  dodano: 2011-05-06 | 21:16:23
    Naprawdę robią wielkie wrażenie i jeszcze te światełka. Bardzo ładna ta ściana na klatce schodowej. Co to jest za materiał?
    autor: draumar  dodano: 2011-05-07 | 23:58:03
    wygląda zjawiskowo! :)))
    autor: romanosie  dodano: 2011-05-08 | 10:37:48
    Wow! Bosko! Oświetlenie rewelacyjne - ale o tym już pisałam. :) Wszystko ładnie skomponowane - jak ulał!

    Kochana, możesz zdradzić jaki był koszt samego okładzenia schodów betonowych drewnem?
    autor: kasiaros  dodano: 2011-05-09 | 11:09:19
    Madziula, ale piękności!!! Gratuluję!!!!
    autor: joannapawel  dodano: 2011-05-09 | 12:36:18
    Ale macie pieknie !!!
    Ja tez bym tak chciala !
    Tytuł: Drzwi wewnętrzne
    autor: budująca  dodano: 2011-05-09 | 15:58:08
    Piękne schody i balustrady! Wszystko świetnie do siebie pasuje :)

    A tak apropos, to chciałam zapytać o Wasze drzwi, to porta koncept prawda?
    Zamawialiście je u producenta, czy może przez jakieś firmy pośrednicze/allegro?

    Mam na nie oko, jednak przerażają mnie terminy oczekiwania do 6 tygodni :/

    Jak było u Was?
    Tytuł: opałek-podlasie
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-10 | 06:32:41
    dziękuję :)
    Tytuł: kasiaczarek
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-10 | 06:33:25
    dziękuję - też jesteśmy zadowoleni z efektu końcowego :)
    Tytuł: baczki
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-10 | 06:35:06
    ekipa z Sochaczewa :)
    Ale wiem, że wykonują prace w całej PL :) - przed nami mieli fuchę w Gdańsku - także są elastyczni.
    Wezmę od Daniela numer i napiszę w @ :)
    Tytuł: agaimietek
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-10 | 06:38:34
    schody odbite drewnem dębowym
    balustrada - kwasówka z elementami drewna.
    sciana - a'la łupek z materiału zawierajacego żywicę - w miare elstyczny, mozna klasc na łuki.
    wiecej informacji na stronie http://www.totalstone.com.pl/.
    Tytuł: rogale
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-10 | 06:40:03
    deska nie nachodzi na podloge.
    Po prostu jest wyższa 2 mm - taka grubość drewna. Ale nie ma to wpływu na korzystanie, nikt sie nie potyka i jest okey. Bambus z desak schodowa dolegają do siebie.
    Tytuł: Benka
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-10 | 06:41:18
    hi hi skoro tak mowisz - to przez grzeczność nie zaprzecze ;p
    Tytuł: gwiazdkowicze, zojalux, rysiowa, virion
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-10 | 06:42:34
    dziękuję ślicznie :)
    Tytuł: romka
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-10 | 06:43:27
    dziękuję ślicznie Sylwuś :)
    Najważniejsze, że już skończone :)
    Tytuł: gabrysia
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-10 | 06:44:23
    dziękuję - też nam się podoba ;d
    Tytuł: asia-jarek
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-10 | 06:45:33
    dziękuję.

    http://www.totalstone.com.pl/ - na tej stronce jest masa informacji. Z tej firmy bralismy płyty na ścianę :)
    Tytuł: draumar
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-10 | 06:46:06
    dziękować :)
    Tytuł: romanosie
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-10 | 06:47:08
    dziękuje :)

    Sylwuś samo obłożenie schodów drewnem - 6000 zł
    Tytuł: Kasiulek
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-10 | 06:47:40
    dziękuję Kochana :)
    Tytuł: joannapawel
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-10 | 06:48:41
    Asik jeszcze chwilka :)
    Tytuł: budująca
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-10 | 06:50:00
    dziękuję.

    Tak drzwi porta. Zamawiane w miejscowym sklepie, czas oczekiwania też niby miał byc 6 tyg, ale po 4 już były - choć i tak czekały na nas bo nie byliśmy gotowi :)
    autor: retro000ula  dodano: 2011-05-10 | 10:50:29
    Pięknie Wasza klatka schodowa wygląda :) Kamieniem na ścianie już się kiedyś zachwycałam,do tego oświetlenie stopni i teraz balustrada... Wszystko w komplecie wygląda R E W E L A C Y J N I E !
    Gratulacje :)
    autor: domi-jacek  dodano: 2011-05-11 | 21:00:00
    Jejciu! jakie pieknosci!!!! macie domu jak w palacu!!! az sie dziwie czemu nie zorganizowali slubu Ksiecia Williama u was, bo Buckingham sie chowa :)
    autor: baczki  dodano: 2011-05-12 | 09:20:57
    o!! poproszę:))
    autor: lenka  dodano: 2011-05-12 | 17:59:32
    Efekt końcowy-rewelacja!
    autor: baczki  dodano: 2011-05-18 | 18:17:38
    Madziu pamiętasz o mnie?
    Tytuł: wow!!
    autor: edyskas  dodano: 2011-06-07 | 13:17:51
    :)
    autor: magdaizbyszek  dodano: 2011-06-14 | 07:00:28
    Efekt porażający-pięknem oczywiscie.Pomysł niesamowity,szczególnie z tym oświetleniem schodów.
    autor: baczki  dodano: 2011-06-14 | 16:16:10
    Madziu przepraszam, że się tak upominam, ale już szukam ekipy do wykonania schodów i balustrad... jakbyś znalazła chwilkę czasu.. byłabym bardzo wdzięczna:0
    Tytuł: HELLO
    autor: ancia9  dodano: 2011-07-09 | 23:05:11
    Madziu jak tam się czujecie-daj znaz cio tam.)pozdrowionka
    Tytuł: ...
    autor: nasz.opalek  dodano: 2011-07-27 | 15:05:01
    przepiekne schody!!!!! a to sa betonowe schody w drewnie?
    Tytuł: Schody, ale dokąd...
    autor: apis3g  dodano: 2012-01-17 | 17:23:47
    Klatka schodowa jest genialna. Te światełka dodają magi.
    autor: domwananasach  dodano: 2012-06-02 | 18:50:40
    Ta balustrada jest poprostu przepiękna!!! Zresztą jak cały wasz domek!!! My panujemy podobną balustradę na naszych schodach i zastanawiam się jak to wychodzi cenowo? O światełkach już nie wspomnę na żywo jest pewnie 100% lepszy efekt jak już macie klatkę wykończoną :))))
    autor: kasiorek  dodano: 2013-09-13 | 21:12:12
    piękne :( gratuluję
    autor: marzeniekasi  dodano: 2014-01-30 | 19:42:40
    Śliczne schody ;) Gratuluje bardzo gustowny domek ;)
    autor: white_mtb  dodano: 2014-12-13 | 11:05:11
    Super schody - mój faworyt !
  • 2011-04-29
    autor: magdadaniel blog budowlany - wyślij wiadomość 2011-04-29 | 20:23:00
  • mojabudowa.pl - blog budowlany
  • mojabudowa.pl - blog budowlany
  • mojabudowa.pl - blog budowlany
  • mojabudowa.pl - blog budowlany
  • Ech, nawet nie sądziałam, ze to aż tyle się schodzi z montazem tego. Wieczór się zbliza wielkimi krokami, a tu końca nie widać. Efekt na chwilę obecną (no może jakąś godzinkę temu) do słupków pionowych dojdą elementy drewna. Takze jeszcze chwila ... mam nadzieję, że niebawem koniec będzie
    autor: marks  dodano: 2011-04-29 | 20:27:00
    Napisz mi kochana jak wygląda u Was łączenie podłogi na piętrze z deską z ostatniego stopnia co wchodzi na piętro?
    autor: gwiazdkowicze  dodano: 2011-04-29 | 20:32:14
    Piękna,bardzo ładne są tego rodzaju balustrady :) ile teraz takie cacko kosztuje?
    autor: edyskas  dodano: 2011-04-29 | 20:39:29
    Miodzio:))
    autor: marta.dariusz  dodano: 2011-04-29 | 21:09:48
    Już są piękne a jak dojdą jeszcze elementy drewniany to będą przepiękne:)
    Świetne wybraliście sobie te balustradki;super pasują do wnętrza:)gratulacje
    autor: ancia9  dodano: 2011-04-29 | 22:09:36
    Rewelka))
    autor: wiosna2010  dodano: 2011-04-30 | 07:30:56
    Fajnutka ta poręcz prosta ale stylowa
    autor: draumar  dodano: 2011-04-30 | 11:14:34
    Tak mi się podobają wasze schody ze brakuje mi słów aby to opisać :) A Madziu Powiedz mi jak ci spisuje się bambus ?
    autor: baczki  dodano: 2011-04-30 | 13:10:00
    myślę o dokładnie takiej samej balustradzie jak wasza Madziu.. mogłabyś powiedzieć, ile zapłaciliście za jej wykonanie?
    autor: atosiknamazurach  dodano: 2011-05-01 | 20:22:26
    balustradka naprawde super!!!
    autor: romanosie  dodano: 2011-05-02 | 07:17:51
    I schody nabrały charrrakterrruuu! Pięknie! :)

    Kochana! Zgadnij co dziś będę lakierować??? To już ostatni etap! ;)
    autor: romka  dodano: 2011-05-02 | 18:08:54
    no Pani Kochana!!!! ale świetnie będzie!!!
    autor: gabrysia  dodano: 2011-05-02 | 18:24:53
    Piękne wyszły te schody:))
    autor: anitadarek  dodano: 2011-05-02 | 18:38:31
    Piękne macie te schody i balustrade, teraz tylko po nich śmigać :)
    autor: marysia  dodano: 2011-05-03 | 15:06:19
    Schody piękne i balustradki piękne.Myślę,że coś od Was podpatrzymy(w dalekiej przyszłości)
    autor: draumar  dodano: 2011-05-03 | 16:52:40
    hallo hallo jak sie czujemy ? A schody ?:))))
    autor: virion  dodano: 2011-05-04 | 12:16:17
    balustrada i schody piekne!
    Tytuł: rogale
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-05 | 11:26:18
    dzisiaj strzele fotkę :) i wrzucę a bloga :)
    Tytuł: gwiazdkowicze
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-05 | 11:26:56
    u nas w granicach 7000 zl
    Tytuł: Edysia
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-05 | 11:27:22
    dziękuję :)
    Tytuł: marta.dariusz
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-05 | 11:28:03
    dziękuję - treba przyznać że
    Panowie się postarali :)
    Tytuł: draumar
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-05 | 11:29:57
    a bardzo dobrze się bambusik się spisuje :). Każdy kto do nas przychodzi pyta się to co jest ? czy to deska czy plytki może, i ile razy lakierowalismy.
    Hi hi a my, że kupiliśmy gotowca i na klej przyklejone ;-)
    Tytuł: baczki
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-05 | 11:30:37
    7000 zł nas to kosztowało. Niestety kwasówka jest droga :(
    Tytuł: atosiknamazurach
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-05 | 11:31:05
    dziekuje :):):)):):)
    Tytuł: romanosie
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-05 | 11:32:15
    dziękuję :):):)

    Sylwus ... moja rameczka ? ? ? :):):):):) Łiiiiii, supcio ;d - już nie mogę się doczekać;))))
    Tytuł: romka
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-05 | 11:34:12
    właśnie zaraz wrzucę fotkę :)
    Tytuł: gabrysia
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-05 | 11:35:58
    zaraz fotki wrzuce ;p
    Tytuł: anitadarek
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-05 | 11:36:33
    :) dziekuję
    Tytuł: marysia
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-05 | 11:37:16
    a proszę bardzo :)
    Tytuł: draumar
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-05-05 | 11:39:18
    schody .. juz mam porobione fotki weic za chwilkę wrzucę ..
    a czujemy sie dobrze, Mały rozrabia w brzuchu :)
    autor: baczki  dodano: 2011-05-05 | 13:34:29
    ojj... ale najważniejsze, że długo wam posłuży:) tego wam życzę!!
    prezentuje się bosko!! a z oświetleniem całe schody... mmm...;))
  • 2011-04-29
    autor: magdadaniel blog budowlany - wyślij wiadomość 2011-04-29 | 12:24:55
  • mojabudowa.pl - blog budowlany
  • mojabudowa.pl - blog budowlany
  • Z małymi opoźnieniami, ale robi się. Pierwsze fotki na szybkości coś mi się poprzestawiało w aparacie - także kolorki oszukane. tutaj już lepiej się zrobiło zdjątko
    autor: tereska  dodano: 2011-04-29 | 12:46:45
    ach...jak pięknie, Wy już na finiszu, więc kiedy zaczynacie się pakować?? :)
    autor: romanosie  dodano: 2011-04-29 | 13:00:49
    Barierki potrzebne! I to bardzo! Zwłaszcza, że za rok o tej porze (no, może trochę później) schody będą atrakcją dla Małego Smerfika! :D
    autor: gabrysia  dodano: 2011-04-29 | 13:11:53
    te schody , to wyglądają jak schody dla gwiazd filmowych:)) Bardzo mi się podoba to w nich, że im niżej tym większe są te stopnie:)) Super!!!
    Tytuł: Kasiulek!!
    autor: edyskas  dodano: 2011-04-29 | 13:38:36
    Oni już od roku mieszkają!! :))
    Tytuł: Madzik
    autor: edyskas  dodano: 2011-04-29 | 13:39:23
    Pieknie!! :) A te poziome linki też będą? :)
    autor: edyskas  dodano: 2011-04-29 | 13:39:54
    I nie gadać mi tu głupot tylko logować mi się na zielonym!! :)))
    autor: tereska  dodano: 2011-04-29 | 14:14:34
    no tak, palnęłam gafę :)) Wybaczcie :))
    autor: draumar  dodano: 2011-04-29 | 14:23:08
    Juz zapowiada sie ciekawie :)))
    Tytuł: tereska
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-04-29 | 15:07:01
    my już sobie pomieszkujem, ale jakos wczesniej nie bylo czasu na dogranie sprawy balustrady, dlatego dopiero teraz ;d
    Tytuł: romanosie
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-04-29 | 15:08:25
    oj tak ... i to w sumie był glowny powod zalozenia ich, bo chcialam zakonczyc wszelkie prace (gdzie beda sie krecic fachowcy) zanim Smerf sie urodzi ... a juz niewiele czasu zostalo ;p
    Tytuł: gabrysia
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-04-29 | 15:08:52
    hihi dziękuję :)
    Tytuł: Edysiaaaaaaaaa
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-04-29 | 15:09:45
    dziękuję :)
    będą i poziome linki :)
    Zalogowalam sie - będę Was podglądać ;p. i juz nie krzycz ;p
    Tytuł: draumar
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-04-29 | 15:10:19
    no dłubią chlopaki dłubią :)
    autor: marta.dariusz  dodano: 2011-04-29 | 16:26:59
    Madziu balustrady są śliczne!!!!
    autor: atosiknamazurach  dodano: 2011-04-29 | 20:05:18
    na prawde sliczne schodeczki-termin na przeprowadzke wyznaczony?
    autor: atosiknamazurach  dodano: 2011-04-29 | 20:06:05
    ha ja tez gafe strzelilam :)
  • 2011-04-27
    autor: magdadaniel blog budowlany - wyślij wiadomość 2011-04-27 | 09:37:47
  • Dzisiaj przeczytalam ciekawy artykuł na WP, dotyczący ogrodów przydomowych "Na urządzenieogrodów wydamy w tym roku niemal 9 mld zł, zapowiada "Dziennik Gazeta Prawna". Każda złotówka włożona w działkędaje 2,2 zł zwrotu przy sprzedaży nieruchomości, twierdzi gazeta. Polacy na potęgę zabrali się do urządzania przydomowych ogródków, tarasów i balkonów. Ogrodnictwo coraz częściej postrzegane jest jako inwestycja. Dobrze urządzonyogródpodnosi wartośćnieruchomościo kilkanaście procent (w Japonii nawet 24 proc.). Nic dziwnego, że handel ogrodniczy prowadzi obecnie 4,5 tys. niezależnych centrów ogrodniczych i 280 marketów budowlano-ogrodniczych. Eksperci twierdzą, że to dopiero początek ekspansji. Same tylko markety planują otwarcie w tym roku 80 nowych placówek. Powód jest prosty. W Polsce jest już blisko 3 mln domków jednorodzinnych z ogródkami i kilka milionów nowych mieszkań wyposażonych w tarasy bądź balkony. Przeciętny Polak inwestuje w upiększenie swojego otoczenia ok. 76 dolarów rocznie. Łącznie daje to ok. 8,6 mld zł rocznie. Wprawdzie te wydatki w krajach wysokorozwiniętych są wyższe, bo wynoszą w Szwecji 250 dolarów, we Francji - 221, w Niemczech - 162, to jednak dynamika ich wzrostu jest tam znacznie niższa niż w Polsce. U nas wynosi ok. 4 proc. wzrostu rocznie, gdy na świecie średnio 1,8 proc." źródło:http://finanse.wp.pl/kat,104118,title,Polaku-dbaj-o-ogrodek-to-sie-oplaca,wid,13349991,wiadomosc.html Także Kochani nie pozostaje nam nic innego jak tylko upiększać nasze ogrody ...
    autor: wiosna2010  dodano: 2011-04-27 | 09:49:44
    Nie ma to jak ładna zieleń wokół domku :)
    autor: lawenda2naszeniebo  dodano: 2011-04-27 | 10:06:30
    Chociaż u nas daleko do urządzania ogrodu,to już mamy jakieś marzenia.Mam nadzieję,że czas szybko zleci do następnego roku i zaraz po elewacji i ogrodzeniu zabierzemy się za nasze ogrodowe królestwo :D
    Pozdrawiam.
    autor: ulaibartek  dodano: 2011-04-27 | 10:12:13
    Tak, też dzisiaj czytałam:))
    autor: draumar  dodano: 2011-04-27 | 11:48:14
    Dokladnie:)
    Ja tez to czytalam :)
    Tytuł: :)
    autor: edyskas  dodano: 2011-04-27 | 13:48:25
    Przydałaby sie dodatkowa wypłata na takie urzadzanie co Madzia?;)
    autor: rysiowa  dodano: 2011-04-27 | 13:54:18
    Też to czytałam. Mój udział w tych 9 mld zł bedzie raczej skromny :((
    autor: baczki  dodano: 2011-04-27 | 15:13:44
    ;))
    autor: virion  dodano: 2011-04-29 | 09:06:34
    coś w tym jest! ostatnio podsumowałam ile wydałam na roslinki, masakra! a przecież wcale sie tego nie nakupiło zbyt wiele! ładny ogród to prawie koszt połowy domu! i nie dziwie sie, że przy sprzedazy chce sie te kwote doliczyc :)
    autor: romka  dodano: 2011-04-29 | 10:09:45
    no Madzik to sprzęty ogrodnicze w dłoń!!! tylko kurcze skąd wziąć tyle fantazji żeby ogarnąć ten temat..... zazroszcze tym naszym blogowym ogrodniczkom tej weny i pojęcia!!!!
    autor: edyskas  dodano: 2011-04-29 | 12:24:36
    Magda!! Dawaj na zielony!! www.edyskas.zieloneblogi.pl
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-04-29 | 12:26:29
    niestety to co piszą w tym artykule to prawda, my kupilsmy doslownie kilka rzeczy a kasy tyle, ze masakra !!!
  • 2011-04-23
    autor: magdadaniel blog budowlany - wyślij wiadomość 2011-04-23 | 22:06:25
  • mojabudowa.pl - blog budowlany
  • Magda i Daniel
    autor: gwiazdkowicze  dodano: 2011-04-23 | 22:11:51
    Zdrowych i Wesołych świat,oraz smacznego jajeczka :)
    autor: ulaibartek  dodano: 2011-04-23 | 22:50:15
    Wesołych Świąt Wielkiej Nocy!!
    autor: edyskas  dodano: 2011-04-24 | 10:24:49
    Wszystkiego dobrego kochani:)
    autor: paulaigregor  dodano: 2011-04-24 | 10:52:45
    Wesołych Świąt:)
    autor: marta.dariusz  dodano: 2011-04-24 | 15:32:59
    Zdrowych i Wesołych Świąt Wielkanocnych Oraz Mokrego Dyngusa !!!!
    Tytuł: re
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-04-27 | 09:44:48
    Dziękuję wszystkim za życzenia. Mam nadzieję moi Drodzy, że świeta spędziliściak jak tego chcieliscie i choć na chwilkę się odstresowaliście :)
  • 2011-04-23
    autor: magdadaniel blog budowlany - wyślij wiadomość 2011-04-23 | 15:36:49
  • mojabudowa.pl - blog budowlany
  • mojabudowa.pl - blog budowlany
  • Proszę a to nasza beleczka. w salonie nad schodami a to nad wejściem do kuchni - widok z salonu Moim zdaniem chowanie belki w stropie to zły pomysł. Wiąze się to z obniżeniem pomieszczeń na parterze co nie będzie dobrze wyglądało. Ale to tylko moje skromne zdanie.
    autor: ulaibartek  dodano: 2011-04-23 | 15:46:34
    woow!! ale elegancko u Was!! a podłoga jaka błyszcząca!!:))
    Tytuł: Magda!!
    autor: edyskas  dodano: 2011-04-23 | 16:39:14
    Mam nadzieje że tą podłogę froterował małżuś a nie ty!????????;))) jak sie czujesz babeczko?:))
    autor: draumar  dodano: 2011-04-23 | 17:31:39
    Madziu dziękuje Ci bardzo za zdj ! :) Ja też jestem za tym aby belki nie chować ma ona jakiś swój urok:))) Dlatego chciałam jak zobaczyć u Was! Jeszcze raz Ci dziękuje:* Wesołych Świąt Kochana!
    Tytuł: ulaibartek
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-04-23 | 22:07:14
    dziękujemy :)
    Tytuł: Edysia
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-04-23 | 22:08:23
    hi hi ona taka zawsze jest ;p
    A ja się czuję bardzo dobrze, troszkę kręgosłup doskwiera, ale da się z tym żyć :)
    Tytuł: draumar
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-04-23 | 22:09:40
    Kochana nie ma za co. Bardzo dobrze, że jesteś za tym żeby zostawić beleczkę - ona naprawdę nie psuje uroku salonu a wręcz przeciwnie :)

    Wam również wszystkiego dobrego ze świętami :)
    autor: bena-marcin  dodano: 2011-04-28 | 07:54:23
    Tez zostawiliśmy u nas beleczkę. Nawet zastanawiałam się aby ją wyeksponować malując na nieco inny ciemniejszy kolor (ale mąż protestuje).
  • 2011-04-23
    autor: magdadaniel blog budowlany - wyślij wiadomość 2011-04-23 | 14:38:19
  • mojabudowa.pl - blog budowlany
  • A tak wygląda nasza balustrada super nie ? no właśnie .. miała być .. ale niestety nie ma Najpierw sms od właściciela, ze monterzy będą około 10:00. Potem, ze o 13:00 ... w końcu zjawili się 13:30 zrzucili części i w sumie na tym się skończyło. Stwierdzili, że jak zaczną o tej godzinie to nie ma szans, zeby skończyli i musieliby jeszcze przyjechać do dzisiaj i tez by siedzieli o do jakiejś 13:00 - 14:00. Więc odpuściliśmy, bo to nie miało sensu. Tymbardziej, że strasznie się kurzy od "obróbki" i cały dom do sprzątania od nowa. Także Panowie będą po świętach - troszkę szkoda, no ale cóż bywa i tak.
    Tytuł: :))
    autor: edyskas  dodano: 2011-04-23 | 15:06:29
    JUż widze oczami wyobraźni jakie cudeńko o świetach powstanie:)))

    Wszystkiego dobrego Madzia w te Święta:)
    Tytuł: Edysia
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-04-23 | 15:38:19
    mam nadzieję, że efekt będzie okey, ale o tym przekonamy się dopiero we wtorek ;d.

    Tobie Edyś również wszystkiego dobrego na święta.
    autor: draumar  dodano: 2011-04-23 | 17:41:08
    No troszkę szkoda ale Madziu na święta masz domek czyściutki :)
    autor: bilbo2  dodano: 2011-04-23 | 21:03:31
    Jak by nie było słowa dotrzymali balustrada w domu przed świętami jest :( tylko czemu przez ich spóźnienie nie może być na swoim miejscu :( szkoda, ale domek czysty
    Wszystkiego najlepszego na Święta :)
    Tytuł: draumar
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-04-23 | 22:10:45
    szkoda, no nic, do tej pory żyliśmy bez balustrady więc parę dni nas nie zbawi ;p
    Tytuł: bilbo2
    autor: magdadaniel  dodano: 2011-04-23 | 22:12:06
    ha ha teoretycznie tak :), aczkolwiek miejsce balustrady jednak nie takie na jakie się umawialiśmy :-).

    Również wszystkiego dobrego na święta.
    autor: baczki  dodano: 2011-04-26 | 15:36:11
    najważniejsze, że już macie tą piękną balustradę u siebie;)
Przejdź do strony desktop »
Strona główna
MOJABUDOWA.PL